dissabte, 4 d’octubre del 2014

Ultimant detalls

Ja falta molt poc pel meu viatge a Irlanda i ahir vaig dedicar tota la tarda a fer les ultimes compres, per mi vaig comprar una agenda per organitzar me durant la meva estada amb la família i un estoig amb xampús i cremes pel viatge.
Per la família em va costar molt decidir me per alguna cosa en concret, doncs els nens d'avui dia tenen de tot, desprès de mirar varies botigues finalment em vaig decidir per dos ninots en forma de rinoceront, tres guardioles per pintar amb forma d'animals i dos trenca closques de fusta.
En un principi tenia previst comprar una ampolla de vi pels pares, però per arribar a la casa tinc que agafar un autobús i dos trens i vaig decidir no comprar-la.
També vaig estar bastant limitada en el tema pressupost, doncs al contrari que fer d'au pair a USA a Irlanda els vols i transport ho tinc que pagar jo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada